суббота, 2 июля 2016 г.

შეფასების დროის ჩარჩო

პროექტის მსვლელობის ეტაპები
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
პროექტის დასაწყისში
პროექტის დასაწყისში ფრონტალური გამოკითხვის მეთოდით (ზოგადი , თემატური და შინაარსობრივი კითხვები) ვადგენ მოსწავლეთა ცოდნას, წარმოდგენებს, უნარ-ჩვევებს გამსახილველი თემის ირგვლივ.
ამ მეთოდით მოსწავლეთა წინარე ცოდნის შესაფასებლად გამოვიყენებ ინსრტუმენტს (KWHL) ვიცი, მინდა ვიცოდე,როგორ ვისწავლე, რა ვისწავლე. ამ ცხრილის სახით მოცემულ ინსტრუმენტს გამოვიყენებ პროექტის განმავლობაში, რომელსაც მოსწავლეები ეტაპობრივად შეავსებენ და მიიღბენ განმავითარებელ შეფასებას.
პროექტის მსვლელობისას
პროექტის მსვლელობისას მოსწავლეთა მიერ გაწეული სამუშაოების შესაფასებლად ისინი უპასუხებენ კითხვებს(გონებრივი იერიში).
ჯგუფის მიერ  პროგრამა PowerPoint-ში შესრულებული პრეზენტაციების ურთიერთშეფასება.
ინტერნეტში მოძიებული მასალის გამოყენებით მოსწავლე წერს ესეს ინდივიდუალურად.


ჯგუფში ნამუშევარს , პრეზენტაციას, ესეებს მოსწავლეები ეცნობიან და წინასწარ შედგენილი შეფასების სქემის მიხედვით აფასებენ ერთმანეთს.
ვაწარმოებ მოსწავლეთა მიერ შესრულებული დავალებების მონიტორინგს და რეგულარულად ვაკეთებ განმავითარებელ შეფასებას.
ინდივიდუალურად დაწერილ ესებს ვამოწმებ განმსაზღვრელი შეფასების სქემით, რომელიც  მოსწავლებთან ერთად იქნა შედგენილი წინასწარ.
პროექტის დასრულების შემდეგ
ინტერაქტიული გამოკითხვის მეთოდით.
პროექტის განმავლობაში შესწავლილი გრამატიკული კონსტრუქციების ზეპიმეტყველებაში გამოყენების შესამოწმებლად ნამუშევრის ზეპირი წარმოდგენა
(KWHL) ვიცი, მინდა ვიცოდე,როგორ ვისწავლე, რა ვისწავლე.
 ზეპირი პრეზენტაციისთვის გამნსაზღვრელი შეფასების ცხრილი
ჩემს მიერ წარმოებული შეფასების დღიურის გაცნობა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий